Friday, March 18, 2016

Happy (Spring) Weekend


Desde que recibí el último número de Pom Pom Quarterly he estado soñando con la llegada de la primavera para cambiar la lana por algodón y empezar a tejer ideas nuevas.

Este número me ha gustado tanto que haría todos los proyectos que incluye aunque de momento me conformo con tener tiempo para terminar los dos diseños que más me gustan.

Uno de los colores que he escogido para uno de estos proyectos de primavera es el color mostaza que últimamente es casi una obsesión para mí, todo me parece más bonito en amarillo.

Todavía no he empezado a tejer y ya estoy deseando tenerlo todo terminado...


Since I received the last issue of Pom Pom Quarterly I've been daydreaming with the arrival of springtime to exchange wool for cotton and to start knitting new ideas.

I like this issue so much that I would make all the projects it contains although by the moment I'll be happy if I have time to finish the two designs I like the most.

One of the colours I have chosen for one of these spring projects is mustard colour which lately is almost an obsession for me, everything seems more beautiful in yellow.

I haven't started knitting yet and I am already looking forward to having everything finished...


magazine spring pompom
magazine spring pompom
magazine spring pompom

No comments:

Post a Comment